Organisatsioonile

Avaldused.ee keskkond on loodud selleks, et organisatsioonide ja inimeste vahel oleks lihtsam infot vahetada.
 

Organisatsioonid vajavad andmete uuendamiseks korrektsete andmetega allkirjastatud avaldusi.
 

Info vahetamine organisatsiooni ja inimeste vahel käib reeglina avalduste teel:

1) inimene esitab avalduse

2) organisatsioon menetleb avalduse

 

Avalduse saab menetlemise käigus tagasi lükata. Kui avaldus menetlemise käigus rahuldatakse, siis tuleb teha reeglina teatud muudatused organisatsiooni registris või registrites.

 

Avalduste esitamise oleme teinud võimalikult lihtsaks. Avalduste vormidele rakendatakse automaatseid kontrolle niipalju kui võimalik. Avaldused allkirjastatakse lõppkasutajate poolt ID-kaardi või Mobiil ID abil. Võimalik on luua erinevad avalduste põhjad.

 

Avalduse esitamise prtosess:

1) lõppkasutaja sisestab ära avalduse andmed

2) andmetest genereeritakse automaatselt organisatsioonile esitatav PDF, lõppkasutaja vaatab PDF-i üle

3) lõppkasutaja allkirjastab avalduse kas Mobiil ID või ID-kaardi abil

4) organisatsioon menetleb avalduse (rahuldab, lükkab tagasi)

 

Juhul, kui soovite lisainfot, siis jätke meile oma kontaktandmed ja Teiega võetakse peagi ühendust.